محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

◕‿◕قلب مادری◕‿◕

عشق زندگی مرد زندگیم

1389/11/19 14:09
نویسنده : مامان مریم
494 بازدید
اشتراک گذاری

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

محمد طاهای گلم امروز سالروز تولد بابای مهربونته آره امروز 19/11/1389 روزه تولده قلب خانمیه.

امروز میخوام یه کمی برای بابا جونت بنویسم اما نمیدونم کی اینو میخونه:

باز هم برای تو

هنوز هم عاشقانه هایم راعاشقانه برای تو مینویسم

از دورترین فاصله ها به هم رسیدیم و تا اوج بودن با همیم .

به زمین خوش اومدی محمد علی عزیزم.

چه لطیف است حس آغازی دوباره

 و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس

و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن

و چه اندازه شیرین است امروز . روز میلاد ......روز تو........روزی که تو آغاز شدی....

تولد تو آغازیست برای یه دنیا مهربانی. امروز برایت زیباترین گلهای دنیا را خواهم آورد هر چند تو مهربان تر از همه آنهایی.

بهترین بهترین من....... روزت مبارک.

محمد من این روزها بیشتر از پیش دوستت دارم و بهت افتخار میکنم.

بهت افتخار میکنم:

 چون کج خلقی هامو تحمل میکنی

چون مهربونی بی اندازه

چون بی ریایی مثله دریا

چون صادقی

چون همه کاری برای منو نینیمون انجام میدی تا شاد باشیم

چون همسرمی

چون یگانه عشقمی

و چون..........................

تولدت مبارک مرد زندگیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)