محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

◕‿◕قلب مادری◕‿◕

به پاس محبت ھای ھمسر عزیزم محمد علی:

1390/6/3 16:04
نویسنده : مامان مریم
364 بازدید
اشتراک گذاری

 

متشکرم

برای تمام وقت ھایی که منو شاد کردی

برای تمام وقت ھایی که منو خنداندی

برای تمام وقت ھایی که به من اعتماد کردی

برای تمام وقت ھایی که منو تحسین کردی

برای تمام وقت ھایی که با لبخند قشنگت،خستگی رو از تن من گرفتی

برای ھمه ی وقت ھایی که دلتنگم بودی

برای ھمه ی وقت ھایی که به تو احتیاج داشتم و در کنار من بودی

برای تمام وقت ھایی که با ھم به تفریح و گردش رفتیم

برای تمام وقت ھایی که جلوی دیگران احترام من رو چند برابر داشتی

برای تمام وقت ھایی که من مریض بودم و تو با عشق بالای سرم نشستی

برای تمام وقت ھایی که با من شریک شدی

برای تمام وقت ھایی که به حرفھام گوش دادی

برای تمام وقت ھایی که عصبانیتم رو تحمل کردی

برای تمام وقت ھایی که باعث راحتی و آسایش من شدی؛بدون اینکه حتی من

متوجه بشم.

برای تمام وقت ھایی که به من شھامت و جرات دادی

برای تمام وقت ھایی که پشتیبانم بودی

برای تمام وقت ھایی که به من دلداری دادی

برای تمام سختی ھایی که به خاطر فرزندم متحمل شدی

برای تمام چیزھایی که به خاطر من از اونھا گذشتی

و برای تمام وقت ھایی که به من گفتی دوستت دارم

دوستت دارم و ھمیشه در کنارت ھستم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)