محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

◕‿◕قلب مادری◕‿◕

یه خبره خوشه خوش

1390/9/5 14:21
نویسنده : مامان مریم
315 بازدید
اشتراک گذاری

Hello 
Hi Glitter Graphics and Scraps for Orkut, Myspace, Hi5

سلام به همگی

امروز اومدم یه خبر خوبه خوب بدم.

یه خبری که منو بابایی با دیدنش پر کشیدیم تو ابرها.

امروز  یکشنبه ٢٠ شهریور سال ٩٠ یعنی وقتی که طاها کوچولوم درست ٣ ماهو ٢٦ روزش بود اولین غلط زدن زندگیشو تجربه کرد.من و بابایی از ذوق داشتیم شاخ درمیاوردیم هیچکدوممون باورمون نمیشد من تو آشپزخونه بودم که متوجه شدم  گل پسرم غلط زده.

پسره بهاری من بالیدنت مبارک.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نگين
24 شهریور 90 10:21
سلام هدفم سر زدن به وبلاگتون و عرض ادب بود .اميدوارم كه هميشه سالم و سلامت باشيد .
مامان آرین
29 شهریور 90 12:03
مبارک باشه ایشالا موفقیتهای پی در پی مامانی جون