محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

◕‿◕قلب مادری◕‿◕

گل ھمیشھ بھارم 4 ماھه شدی

1390/9/5 14:14
نویسنده : مامان مریم
393 بازدید
اشتراک گذاری

 

فرشته ی آسمونم سلام

عزیزم دیروز مرحله ی واکسن زدن رو که برای من و بابا جونت

معظلی شده بود گذروندیم

خدا رو شکر نھ تب کردی نھ بد غلغی

کردی

. درست عین واکسن ٢ ماھگیت.

 

فدات بشم کھ طاقتت در برابر

واکسن بیشتر شده مرد مامان

. خلاصھ پرونده واکسن

4

ماھگی بسته شد دیگه رفت تا ٦ ماھگی گلم

خدا رو ھزاران بار شکر

میکنم که تو گل من اینقدر صبور و قوی ھستی و کوچکترین اذیتی برای

ما نداری

.الانم کھ مثل دستھ گل خوابیدی. خدا حفظت کنھ مامانی

خدا رو شکر که ٤ ماھگیت رو ھم به سلامتی گذروندی

 گل پسره مامان

امروز یھ ماه

جدید زندگیت رو آغاز میکنی، با تجربه ھای جدید و دوست داشتنی برای من

و خودت

! ھمھ چیز داره بھ سرعت برق و باد میگذره . 

خیلی زود داری

بزرگ میشی و ما نمیفھمیم که این روزھای شیرین با وجود تو چه جوری

میگذره

. با حضورتو زندگی یک شکل دیگھ ای شده.

ھر روز کھ میگذره

با کارھای شیرین و بامزه ات خودت رو تو دل ما بیشتر جا

میکنی

و باز عاشق می شم ، عاشق خنده ھایت ، بھانه ھایت و خوابیدنت 

توی این مدت کوتاه کھ از وجود نازنینت میگذره

من با خنده ھات خندیدم و با درد ھات گریسته ام

و ھمیشھ بھترین ھا و

زیباترین ھا رو برات خواسته ام

خلاصه کارت واکسن طاها گلی تو ٤ ماهگیش:

وزن ٦٩٠٠ 

قد ٦٥ 

دور سر 41

روی خط رشد

ھزارماشاالله

پسرم ایشالا ھمیشه سالم باشی

چھارماھگیت مبارک نفسم

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)