محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

◕‿◕قلب مادری◕‿◕

به یاد لالایی های کودکی

1390/7/29 17:28
نویسنده : مامان مریم
488 بازدید
اشتراک گذاری

 

لالائیت میکنم با دست پیری

که دست مادر پیرو بگیری

لالائیت میکنم خوابت نمیاد

بزرگت میکنم یادت نمیاد

لالا لالا گل سوسن

سرت بردار لبت بوسم

لبت بوسم که بو داره

که با گل گفتگو داره

گل سرخ منی زنده بمونی

ز عشقت می کنم من باغبونی

تو که تا غنچه ای بویی نداری

همین که وابشی از دیگرونی

لالايي

پسرم بزرگ شدي
لالاييام يادت نره
چقدر برات قصه بگم
دوباره خوابت ببره
چقدر نوازشت كنم
تا تو به باور برسي
اين دوتا دستاي منه
تو اون روزاي بي كسي
وقتي مادر قصه هات
خم شده پيش روي تو
اگه چروك صورتم
ميخره آبروي تو
لالاييام يادت نره
لالاييام يادت نره
بذار برات قصه بگم
دوباره خوابت ببره
بذار برات قصه بگم
دوباره خوابت ببره

از اون روزا كه مشت من
با دست تو وا نميشد
تو خواب و بيداري تو
هيچكسي بابا نميشد
اون كه تو اوج خستگيش
خنده ي رو لباش بودي
شب كه به خونه ميرسيد
سوار شونه هاش بودي
لالاييام يادت نره
لالاييام يادت نره
بذار برات قصه بگم
دوباره خوابت ببره
بذار برات قصه بگم
دوباره خوابت ببره

لالا لالا گلكم
لالايي كن دلبركم
خواب پريشون نبيني
اي غنچه با نمكم
لالا لالا گلكم
لالايي كن پسركم
چشماتو گريون نبينم
گريه نكن دردونكم
لالاييام يادت نره
لالاييام يادت نره
بذار برات قصه بگم
دوباره خوابت ببره
بذار برات قصه بگم
دوباره خوابت ببره

مادر اگه دلش پره
ازدست دنيا دلخوره
امون زندگيش تويي
وقتي كه غصه ميخوره
پسرم بزرگ شدي
لالاييام يادت نره
چقدر برات قصه بگم
دوباره خوابت ببره
چقدر نوازشت كنم
تا تو به باور برسي
اين دوتا دستاي منه
تو اون روزاي بي كسي
وقتي مادر قصه هات
خم شده پيش روي تو
اگه چروك صورتم
ميبره آبروي تو
لالاييام يادت نره
لالاييام يادت نره
بذار برات قصه بگم
دوباره خوابت ببره
بذار برات قصه بگم
دوباره خوابت ببره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)