محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

◕‿◕قلب مادری◕‿◕

تولد 5 ماهگیت مبارك...

1390/7/29 11:13
نویسنده : مامان مریم
413 بازدید
اشتراک گذاری

امروز خدا يه گل به زمين هديه دادوزمين اون گل را به دست سرنوشت داد و سرنوشت اونو توي قلب من كاشت تا باغچه خالي قلبم جايگاه يه گل باشه.زيباترين گل زندگيم دوست دارم..

٥ ماه پیش خدا يكي از فرشته هاي مهربونش رو به زمين فرستاد.اون روز بوي نم نم بارون شهر رو پر كرده بود.هوا تميز و لطيف بود انگار كه زمين مي دونست كه يه مهمون آسموني داره و حسابي خونه تكوني كرده بود.

چقدر شوق و التهاب اون لحظات برام دوست داشتني و فراموش نشدني هست.حالا بعد از ٥ ماه به ياد ماندني كه تك تك روزاش توي دفتر خاطرات دلم حك شده بهت مي گم :

يه بغل گل ياس..

يه سبد ستاره...

و يه دنيا عشق پيشكش تو نازنينم به خاطر بهترين و زيباترين روز دنيا كه روز تولد توست..

دلنشين ترين ترنم زندگي ...تولدت ٥ ماهگیت مبارك...

سلام عزیز دل مادر....

 شما وارد ٥ ماهگیت شدی  ٥ماه هست که  با تو نفس می کشم و شمیم دل انگیز حضور تو مشامم رو پر کرده پس تا همیشه با من و برای من بمان .تولدت مبارک نازنینم.ایشالا ١٠٠٠ سال زندگی خوب و شاد داشته باشی .

 

 عاشقانه دوستت دارم پسر باهوش و با معرفتم...

تو با زندگی ات به زندگی من معنا دادی و بودن را از کلمه به حقیقت تبدیل کردی. بودنت بودن تمامی زیباییهای دنیاست و نفسهایت شمیم خوشبوترین گلهای بهاری...

 گل بهار مادر :

با تو بهار همیشگی ست .بهار را دوست دارم حتی در اوج گرمای تابستان چون با تو بهار برایم جاودان شده است .وحتی نم نم باران پاییزی هم بوی خوش بهار می دهد و دانه های برف زمستان نیز شکوفه های گیلاس را می ماند در اردیبهشت...چون تو اینجا با من هستی....

روزهای زندگیت همیشه بهاری ....تولدت ٥ ماهگیت مبارک...

عاشقانه دوستت دارم .نفسسسسسسسسسسسسم.

چند تا از عکسهای ٥ ماهگیتو برات میزارم که برات به یادگار بمونه

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کوثر
2 آبان 90 8:52
مبارک باشه گلم الهی سالم و زنده باشی


مرسی خاله جون
خاله هدي ياسي زر زر و لوبياي سحرآميز
2 آبان 90 10:47
ماشااله مبارك باشه. ياسي خانم ما يك روز از شما كوچيك تره آقا محمد طاها. انشااله هردو تا تون با همه ني ني هاي ديگه سالم و سلامت باشين و قدر زحمات مامان و باباها تونو بدونين بازم تبريك ميگم


مرسی ممنون.
مجموعه جذاب و شاد کودکانه شامل بهترین سرگرمی های آموزنده برای کودکان
3 آبان 90 9:00
مجموعه جذاب و شاد کودکانه شامل بهترین سرگرمی های آموزنده برای کودکان آشنایی با حروف - کارتون - رنگ آمیزی - شعر - لطیفه و لبخند - داستان - سرگرمی - ضرب المثل شامل : داستان های زیبا و انیمیشن شعرهای کودکانه آشنایی با حروف الفبای فارسی و انگلیسی آشنایی با حیوانات بازی های متنوع و جذاب کارتون رنگ آمیزی ضرب المثل های ایرانی لطیفه و لبخند
مامان دختري با چشماي رنگين كمون
4 آبان 90 10:33
سلام طاهاي عزيز احساس مادر نازنينت كه از اعماق قلبش براي ماهگرد پنجم تولدت بود رو خوندم و چون از دل برمي اومد لاجرم بر دل هم نشست خيلي قشنگ بود اميدوارم قدر ماماني گلت رو بدوني و هميشه سالم و سلامت باشي
مونا
4 آبان 90 12:04
سلام عزیزم.....امیدوارم 120 ساله بشی عزیزم...............خدا حفظش کنه و همیشهه شاد و خوشبخت باشید