محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

◕‿◕قلب مادری◕‿◕

با هم بودنمون

1390/8/11 12:21
نویسنده : مامان مریم
324 بازدید
اشتراک گذاری

هر روز من و تو....تمام روز با هم...مونسم شدی...همدم شدی...و من چقدر خوشحالم

هر روز منو  با شیرین کاریهات به اوج میبری...و روز به روز شیرین تر میشی

الان دیگه منو حس میکنی ؛ میدونم...حس میکنم!

اگه خواب باشی و از کنارت بلند بشم به ساعت نکشیده بیدار میشی...اگه تو اتاق باشی و منو ببینی و صدامو بشنوی..مشتاق اغوشم میشی...

....و من پر میشم از احساس...حسی زیبا و توصیف نشدنی

این خواستن هات منو دیوونه میکنه...!

دلبند لطیفم..

تو داری روز به روز بزرگتر و دلنشین تر  میشی...فدای خنده هات..

طاها جون باور کن....همه کسمی همه کس!!!

باهات زندگی میکنم...عشق میکنم...نفس میکشم نفسم

من و بابا میپرستیمت عاشقانه....معنای زندگی ما

 

بخشنده ی مهربان...شکر بابت همه چیز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فرزانه
10 آبان 90 10:57
خدا حفظت كنه عزيز دلم از دور
مامان کوثر
14 آبان 90 12:30
شما واقعا خیلی زیبا مینویسی خوش به حال پسر نازتون که مامانش اینقده با احساسه و قشنگ مینویسه آدرم تحت تاثیر قرار میگیره