محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

◕‿◕قلب مادری◕‿◕

طاها جون به چه زبونی بهت بگم دوستت دارم؟

1390/9/5 17:29
نویسنده : مامان مریم
345 بازدید
اشتراک گذاری

با 24 زبون دنیا بهت میگم دوستت دارم

۰١- ایرانی(فارسی)..........دوست دارم!...............!Dooset daram
۰۲- انگلیسی................آی لاو یو!........................!I love you
۰۳- ایتالیایی.................تی آمو!..........................!Ti amo
۰۴- اسپانیایی...............ته کویرو !..........................!Te quiro
۰۵- آلمانی....................ایش لیبه دیش!...............!Isch liebe dich
۰۶- آلبانی.. ..................ته دوه!............................!Te dua
۰۷- ترکی.......................سنی سویوروم!..............!Seni seviyurom
۰۸- پرتغالی....................او ته آمو!..................!Eu te amo
۰۹- چینی......................وو آی نی!.........................!Wo ai ni
۱۰- چکی.......................میلوجی ته!.........................!Miluji te
۱۱- روسی.....................یا تبیا لیوبلیو!.............!Ya tebya liub liu
۱۲- ژاپنی.......................آیشیتریو !.........................!Aishiteru
۱۳- سویدی....................یاگ السکار دای!...........!Yag Elskar dai
۱۴- صربستانی................ولیم ته!........................!Volim te
۱۵- عربی.......................انا بحیبک!...........!Ana Behibbek
۱۶-افغانی....................صدقه تو شونوم!..........!Sadghe to shonom
۱۷- فرانسوی..................ژ ت آیمه!......................!Je t aime
۱۸- فیلیپینی..................ماهال کیتا!.......................!Mahal kita
۱۹- کره ای......................سارانگ هیو!...............!Sarang heyo
۲۰- لهستانی..................کوهام چو!................!Koham chew
۲۱- مجارستانی..............سرتلک!.... ..................!Szeretlek
۲۲- ویتنامی...................آن یه و ام!....................!An ye u em
۲۳- یونانی.....................سغه پو!....................!Sagha paw
۲۴- یوگسلاوی................یا ته وولیم!....................!Ya te volim



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان نسترن
5 آذر 90 18:06
ممنونم از اینکه به من سر زدین عزیزم امیدوارم گل پسر نازتون همیشه سالم و شاد باشه و گل لبخند روی لبهای نازش باشه
نازنین
5 آذر 90 23:28
سلام طاها جان.از آشنایت خوشحالم.با اجازه لینکت میکنم تا راحتتر بهت سر بزنم.
مامان امیرعلی
5 آذر 90 23:37
مامان طاها خوشگله لینک شدید.راسی چرا با هم فرق داریم؟


منظورم از تفاوت چیزی نبود اونو نوشتم که فقط جملم تکمیل شده باشه.
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
6 آذر 90 9:40
سلام مریم جون.خیلی مطلب عالیی بود.وبلاگ زیبا و پرکاری دارین.فکر کنم یه وبلاگ نویس حرفه ایی هستین.تفاوتی که گفتین من و شما داریم تو همین بود؟!!!!!!!!!!!!!!
خوشحال میشم تو گروه دوستانمون قرار بگیرین.من با افتخار لینکتون میکنم.
خوشحال میشم به وبلاگ پسرمم سربزنین.


منظوری از تفاوت نداشتم اونو فقط نوشتم که جملم تکمیل بشه.
از تعاریف هاتونم ممنونم شما زیبا میینید.
نگین مامان رادین
6 آذر 90 10:24
سلام طاها جون فدات بشم ،خیلی دوست دارم قند عسل،ماشاالله روز به روز هم ناناز تر میشی


ممنون خاله جون شما دیدتون زیباست.
مامانه پارسا
6 آذر 90 12:49
مریم جون یکبار دیگه نظر دادم نمی دونم به دستت رسید یا نه
وبلاگت خیلی قشنگه
امیدوارم پسره نازت همیشه سلامت باشه گلم


ممنون خاله جون مرسی شما لطف دارین.
مامان کوثری
8 آذر 90 8:59
خیلی باحال بود
مژگان
8 آذر 90 11:54
مریم جون وبلاگ خیلی خوبی دارید.کارخیلی جالبی بود که به زبون های مختلف دوست دارم رو نوشتید.امیدوارم با پسر گلتون به همه ی آرزوهاتون برسید.