محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

◕‿◕قلب مادری◕‿◕

عکسهای محمد طاها تو فیگورهای مختلف تو مراسم شیرخوارگان حسینی و قبل و بعد از رفتن به مراسم

1390/9/12 9:29
نویسنده : مامان مریم
429 بازدید
اشتراک گذاری

            

 

              

 

               

 

             

 

             

 

              

 

             

 

            

 

            

 

 این عکسها متعلق به ششم محرم سال نود هست وقتی که طاها جون ما 6 ماهو 17 روزش بود.

حسین و علی و فاطمه نگه دارت باشن گل همیشه بهار مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان امیرعلی
11 آذر 90 18:07
وای چه جیگر شدی


مرسی خاله جوووون.
مامان آترینا
11 آذر 90 20:07
سلام، چه گل پسری، عزاداریت قبول عزیزم


با تشکر از آترینای گل و مامانش.
سپید مامان علی آقا
11 آذر 90 22:29
عزیزم عزاداریت قبول

من هم رفته بودم کاش میشناختمت


مرسی خاله ان شا الله عزاداری علی کوچولو هم قبول باشه.
مامان آرینا
12 آذر 90 0:04
سلام.چقدر این لباس بهش میاد.خدا حفظش کنه.
خاله هدي ياسمين زهرا
12 آذر 90 9:51
كوشولوي حسيني التماس دعا
مامان کیارش
12 آذر 90 12:54
سلام.مرسی که به وبلاگ کیارش سر زدید. ماشااله به این پسر ناز.خدا نگهدارش باشه.
مژگان مامان رها
12 آذر 90 13:09
ماشاالله چه پسر نازی داری خدا براتون نگهش داره.خیلی ممنون که به وبلاگ دخترم سر می زنید.
مامان یسنا
12 آذر 90 16:23
سلام.مطالب جالبی در وبلاگ شما وجود داره.تصمیمتون خیلی خلاقانه است.حیف که دختر من تابستونی.
k1- بابای آرتین عسل بابا
13 آذر 90 16:06
khoda baratoon hefzesh koneh kheili mehi amoo joooon
مامان پریسا
15 آذر 90 8:04
سلام خدا حفظش کنه. چه خنده های نازی. من هم چند عکی از عزادار کوچیک امام حسین دارم. بفرمایید.
مامان کوثری
21 آذر 90 8:59
خدایا ...... ماشالله خیلی ناز شدی حالا میفهمم وقتی میگی طاها جون خیلی خوردنی میشی چطوری اون عکسی که رو مبل داره میخنده واقعا خوردنیه جونمممممممممممممممممم


شما همیشه به من و طاها جوووون لطف دارین.