محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

◕‿◕قلب مادری◕‿◕

الهی زندگیت طعم عسل شه

1390/9/23 12:14
نویسنده : مامان مریم
537 بازدید
اشتراک گذاری

الهی زندگیت طعم عسل شه                                        

دعای دشمنت هی بی اثر شه                                                            

ستارت تا ابد روشن بمونه                             

سیاهی رنگ خونت رو ندونه

الهی مرغ عشق آرزوهات

سر شب تا سحر یکدم بخونه.

بوی محرم...بوی عاشقی

 

السلام علیک یا اباعبدالله

 

این روزا میتونی مهربونی رو همه جا حس کنی البته باید دل بدی،

 

محبت...عشق...اردات

 

هرکس یه جوری میخواد نشون میده..وهمین زیباست

 

همین که هرکسی میخواد سهمی...هرچندکوچک داشته باشه؛

 

برای من امسال یه حس دیگه داشته.....غریب تر...دل سوخته تر...چون تو در کنارم بودی...چون به مقام مادر بودن رسیدم...

 

وچقدر خدای مهربون رو شکر کردم برای تو...همدل بودم با مادری دلسوخته...

 

نذرم رو ادا کردم...شکر...عاشق محرمم...

 

روزعاشورا

طاهای..٦ماهه ی من

 

ازخدا میخوام همیشه تو راه حق قدم برداری

 

از امام حسین میخوام خودش کمکت کنه تا به شناختش برسی

 

از شیرخواره کوچکش میخوام خودش نگهدارت باشه

 

و از تو میخوام حسینی باشی...ارزویم برای توست...یاحسین

 

مهربونم...خدای خوبیها...مادربودن حس نابی است...ان شاالله محرم سال بعد همه اونهایی که ارزوشون مادر بودنه...دامنشون پر باشه...

 

 

 

 


 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)