محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

◕‿◕قلب مادری◕‿◕

هفت ماهگیت مبارک نفسم

1390/10/12 11:49
نویسنده : مامان مریم
480 بازدید
اشتراک گذاری

هفت آسمان

 

هفت دریا

 

هفت کهکشان

 

هفت دنیا

 

برای تو هفت ماهه کوچکم

 

طاهای گلم هفت ماهگیت مبارک

 

سلام پسرکم!

هفت ماهگیت مبارک!هفت ماه گذشت از روزی که پای در آشیانه عشق ما نهادی

و گرمترش کردی...هفت ماه گذشت از روزی که برای اولین بار در آغوشت کشیدم

و بوییدمت...چه زود گذشت!کاش کمی دیرتربگذرد..کاش فرصت بیابم برای لحظه لحظه

نفس کشیدنت...روزها میگذرند و من جز عکس های پیاپی راهی برای دربند کردن زمان

ندارم...میترسم این روزها بگذرند و من فراموششان کنم... فراموش کنم اولین قطره               

اشکی که در اتاق عمل بعد ازدیدنت از دیدگانم فروریخت...فراموش کنم اولین بار که

تن لطیفت را لمس کردم...اولین بار که مائده آسمانی خداوند را دروجود زمینی ام یافتم

 و بغضم در گلو شکست...اولین لبخندی که گرچه غیر ارادی و در خواب زدی ...

واولین بار که خندیدی ...   :

مهربانم شکر؛هزار بار شکر...

پسر نازم

خوشحالم از اینکه هفت ماه است صدای قلبت...نفس هات...گریه هات...خنده هات مهمان خونه ی کوچک ما شده...وجودت برکت و نعمت است برای ما.

بالندگیت پیاپی...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

حسنا سادات
26 آذر 90 13:42
سلام هفت ماهگیت مبارک عزیزجون ان شاالله تا هزار سال زیر سایه بابا و مامان جون زندگی کنی
مامان کوثری
26 آذر 90 17:06
بازم بهت تبریک میگم پسر ناز و گلم همیشه سالم و سر بلند باشی
سپید مامان علی
29 آذر 90 12:41
عزیزم 7 ماهگیت مبارک
انشاءالله که 120 ساله شوی


مرسی
یه بووووس خوشگل واسه علی جوووون.