محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

◕‿◕قلب مادری◕‿◕

زیباترین ها

1390/10/15 15:00
نویسنده : مامان مریم
433 بازدید
اشتراک گذاری

زيباترين تصويري که در زندگانيم ديدم نگاه عاشقانه و معصومانه تو بود

زيبــــــاترين سخني که شنيدم سکوت دوست داشتني توبود

زيبــــــــــاترين احساساتم گفتن دوست داشتن تو بود

زيــــــــــباترين انتظار زندگيم حسرت ديدار توبود

زيباترين لحظه زندگيم لحظه با تو بودن بود

زيبــــــــاترين هديه عمرم لبخند توبود

زيـــباترين تنهاييم دوری از تو بود

زيـباترين اعترافم عشق توبود .

بدون شرح

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

امیرمحمدواسراکوچولو
15 دی 90 15:16
سلام به نظر من وبلاگ طاها جون الان قشنگ شد وبلاگ امیرمحمدواسراکوچولو باپست البوم عکس دوستان و عکس پسر شما بروز شد منتظرتون هستیم
parsa
15 دی 90 18:38
سلام من یک سایت بازی آنلاین با جامعه مجازی دارم خیلی دوست دارم تو هم بیای توی سایت من عضو بشی مطمئنم خوشت میاد .خوشت نیومد ببندش توی سایت من بازی ‌های آنلاین دو نفره هم هست مسابقه هم داریم با جایزه توی جامعه مجازی هم امکانات زیادی داریم که از جمله اینکه میتونی وبلاگ خودتو توش لینک کنید به صورت رایگان و بدون تبادل لینک منتظرتم gamebaz.ir cloob.gamebaz.ir
مامان سمانه
16 دی 90 19:33
سلام خاله چطوری میتونم لوگو رو تو وبلاگ خودم بذارم