محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

◕‿◕قلب مادری◕‿◕

دوستت دارم

1390/10/18 11:52
نویسنده : مامان مریم
406 بازدید
اشتراک گذاری

طاهای عزیزتر از جانم

باور کن که دوستت دارم ای تنها بهانه برای زنده بودنم ،

نفس کشیدنم دوستت دارم .... ای امید و آرزوی من ،

دنیای من دوستت دارم.... ای تو به زیبایی یک گل سرخ ،

به پاکی یک چشمه زلال ، به لطافت باران بهار دوستت دارم....

ای تو فصل بهارم ، همیشه یارم ، همدم این دل پاره پاره ام دوستت دارم....

ای تو آرامش وجودم ، همه بود و نبودم ، هستی و تار و پودم دوستت دارم....

ای تو طلوع زندگی ام ، ناجی لب تشنگی ام دوستت دارم....

ای تو عشق زندگی ام ، همیشگی ام ، ماندنی ام دوستت دارم...

دوستت دارم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زیبا
18 دی 90 13:20
سلام دوست خوبم مممنون که به یاد ما هستید طاها جون رو ببوس
مامان کوثری
19 دی 90 8:57
سلام مبارکه قالب جدید
سپید مامان علی
20 دی 90 12:32
محمد طاها جونی امیدوارم همیشه لبخند رو بر لبان پدر و مادرت بیاری