محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

◕‿◕قلب مادری◕‿◕

خدا میگوید

1390/12/17 13:22
نویسنده : مامان مریم
386 بازدید
اشتراک گذاری

تو مي گويي: ارزشش را ندارد.
خدا مي گويد: ارزشش را پيدا خواهد كرد.
تو مي گويي: از پس اش بر نخواهم آمد.
خدا مي گويد: برايت شرايط كافي را مهيا خواهم كرد.
تو مي گويي: مي ترسم.
خدا مي گويد: به تو قدرت و عشق اعطا مي كنم.
تو مي گويي: هميشه مضطرب و نگرانم.
خدا مي گويد: به من اعتماد كن.
تو مي گويي: به اندازه كافي باهوش نيستم.
خدا مي گويد: اما من به تو دانش و هشياري بخشيدم.
تو مي گويي: نمي توانم خودم را ببخشم.
خدا مي گويد: تو را مي بخشم.
تو مي گويي: هميشه احساس تنهايي مي كنم.
احساس مي كنم كسي مرا دوست ندارد .
خدا مي گويد: من عاشق تو هستم.
و خدا باز هم مي گويد: تنها بدان كه هميشه به يادت هستم.

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پارسا
17 اسفند 90 18:19
سلام دوست من من یک سایت بازی انلاین دارم به اسم گیم باز توی اون بیشتر بازیهای کودکانس یک امکان خوب که سایت داره میتونید هربازی که دلتون خواست فقط با قرار دادن یک کد اون بازی رو بذارید توی وبلاگ خوتون برای بازدید کننده ها قرار بدید ممنون میشم لینک سایت رو در قسمت دوستان خود اضافه کنید اگه خواستید میتونید از توی خود سایت با من در تماس باشید www.gamebaz.ir
مامان پارساجون
18 اسفند 90 0:41
خدایا من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری من چون تویی دارم و تو چون خودی نداری
مسافران آسمانی
18 اسفند 90 11:08
قالب وبلاگتون خیلی قشنگه میشه راهنمایی کنید که از کجا پیدا کردین؟


ممنون از حسن نظرتون.
قالب مربوط به سایتی نیست و از جایی پیداش نکردم.سفارشی ساخته شده.