محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

◕‿◕قلب مادری◕‿◕

من

1390/12/18 15:27
نویسنده : مامان مریم
425 بازدید
اشتراک گذاری

من همون دختر كوچولو ام كه روزيكه خدا رحمتش رو از آسمون فرو ميفرستاد پا به اين دنيا گذاشتم ...

 من همون دختر كوچولو ام كه لحظه هاي متمادي به مورچه ها نگاه ميكرد تا اونجاكه براشون اسم گذاشته بودم: كارگراي خدا ...

من همون دختر كوچولو ام كه با داداشش سر هر چيز گريه ميكرد، دعوا ميكرد و حتي كتك كاري ميكردن ...

من همون دختر كوچولو ام كه دوست نداشت هيشكي بهش بگه كوچولو كه اگه ميگفت دم گوش باباش ميگفت: من كوچولو نيسسستم.

من همون دختر كوچولوام كه كم كم بزرگ شد و رفت مدرسه ...

من همون دختري ام كه تو دبيرستان به خيلي چيزا شك كرد و خيلي سوال واسش پيش اومد ...

 من همون دختري ام كه گناه و اشتباه ميكرد (كه هنوزم ميكنه).

من همون بنده ام كه خدا منت گذاشت سرش و عطاش رو نصيبش كرد و من همسر شدم و لذت رحمتي رو كه وعده داده بود با وجود عطاش بهم چشوند ...

و حالا ... پروردگار من اينقدر من رو لايق دونسته كه ...

 كه به واسطه كسي واژه ي مقدسي رو به دوش بكشم ...

"مادر"! چه واژه سختي ...

خدایا کمکم کن که از عهده ی این مسولیت سخت به خوبی بربیام.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان دينا
18 اسفند 90 15:57
سلام عزیزممممممم . خوبی دوستم ؟ کجایی نیستی ؟


سلام
ممنون مرسی
شما نیستید
چرا آدرس وبتو نمیزاری که بیام سر بزنم.
مامان یسنا
18 اسفند 90 17:02
سلام عزیزم هرچقدر ازخوشگلی پسرنازت و همچنین وبلاگت بگم بازم کم گفتم تو مبحث پرسشها خوندم که طریقه گذاشتن عکسها به ترتیب سن در حاشیه وبلاگ رو از اینجا یاد بگیریم ولی من هیچی متوجه نشدم عزیزم لطف میکنی طریقه شو به من یادبدی خیلی ممنونم گل پسر عسلتو ببوس ازطرف من ویسنای من


سلام عزیز جووون واسه این کار باید کد نویسی کنید اون خانمم که شما میگید عکسهای بچه شو به اندازه دلخواهش آماده کرده بود و آپلود کرده بودو برای من آدرسشونو ارسال کرد منم کدشو براش نوشتم شما هم اگر مایل بودید عکسهاتونو با توجه به اندازه آپلود کنید و آدرسشو برام بفرستین تا براتون کدشو بنویسم.
اینم آدرس اون وبلاگه که عکسهای کوچولوشو با توجه به سن تو وبلاگش گذاشتیم.


http://sina1390.niniweblog.com/


وبلاگ زهرا ناز نازی هم اینجوریه.


اینم آدرسش:

http://zahra1389.niniweblog.com
بابای ملیسا
18 اسفند 90 21:25
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . لطف کنید و با تشریف فرمائی خودتون ، ملیسا ، دختر عزیز من رو خوشحال کنید و با گذاشتن یه یادگاری ، روزهای قشنگش رو قشنگتر و پر خاطره تر کنید . ممنونم از حضور شما


چشم حتمآ
مامان دينا
19 اسفند 90 9:24
dinanafasam-niniweblog.com


حتمآ همین الان میام.
مامان پارساجون
19 اسفند 90 9:42
سلام عزیزم قربونت برم مریم جون که انقدر محبت داری یه دنیا ممنون


خواهش میکنم قابل پارسا گلی جووونو نداره.
خاله هدي
20 اسفند 90 11:29
تو لايقي خواهر اگر غير از اين بود هيچگاه به گذشته و آنچه بودي و شدي فكر نمي كردي تو بنده شايسته خدايي كه نامت رو مادر گذاشتن


از لطفتون ممنونم خاله مهربون
مامان امیر مهدی
20 اسفند 90 20:03
عزیزم دلت میاد؟؟؟؟؟؟؟مامان به این خوبی....مهربونی.....ایشالا که خدا سایه رحمتش رو از سرتون کم نکنه


ممنون.