محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

◕‿◕قلب مادری◕‿◕

عشق مامان به زباني ديگر

1390/5/2 19:16
نویسنده : مامان مریم
355 بازدید
اشتراک گذاری

to tell the story of how great a love can be

براى گفتن داستانى که نهایت بزرگى عشق را نشان میدهد

 

the sweet love story that is older than the sea

داستان عشق شیرینى که عمرش از عمر دریاها نیز بیشتر است

 

where do I start ?

از کجا شروع کنم

 

With his first  sound

با اولین صدايش

 

He  gaves new meaning to this empty world of mine

او معناى جدیدى به دنیاى پوچ من داد

 

mohammad  came in to my life and made the living fine

محمد به زندگى من پا گذاشت و زندگى را شیرین کرد

 

He  filled my heart

او قلب مرا تسخیر کرد

 

mohammad  filled my heart with very special things

محمد قلب مرا توسط چیزهاى مخصوصى پر کرد

 

with angels songs , with wild imaginings

با آواز فرشته ها، با تصوراتى حاصل از اشتیاق و علاقه زیاد

 

mohammad  filled my soul with so much love

محمد  روح مرا با انبوهى از عشق پر کرد

 

how long does it last ?

چه مدت ممکن است (از این عشق) گذشته باشد ؟

 

can love be measured by the hours in a day ?

آیا عشق میتواند توسط ساعات روز اندازه گرفته شود ؟

 

I have no answers now but this much I can say. . .

. . .من هم اکنون هیچ جوابى ندارم اما همین قدر میتوانم بگویم که

 

I know I'll need his  till the stars all burn away

میدانم به او احتیاج دارم تا زمانى که تمام ستاره ها میدرخشند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)