محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

◕‿◕قلب مادری◕‿◕

ده ماهگیت مبارک گل همیشه بهارم

1390/12/29 9:03
نویسنده : مامان مریم
398 بازدید
اشتراک گذاری

 

ده شاخه گل رز تقدیم به تو که ده ماه با تمام کوچکیت دنیای بزرگ من

شدی

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین 

ده شاخه گل مریم هدیه به توکه ده ماه مرا از تنهایی درآوردی وبا لبخند

 های زیبایت معنی عشق را به من فهماندی

 شکلک های محدثه شکلک های محدثه

ده شاخه گل زنبق نثارتو که ده ماه چون گلی در باغ دلم نشستی

وطراوت وشادابی را برایم ارمغان آوردی

 

شکلک های محدثه شکلک های محدثه

ده شاخه گل نرگس هدیه به تو فرشته کوچکم که ده ماه  درکنارم

 خندیدی ولذت مادر بودن را به من چشاندی

 شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

ده شاخه گل اقاقیا روی سرکوچکت میریزم که ده ماه است برکت را به

 خانه ام آوردی

 شکلک های محدثه شکلک های محدثه

ده شاخه گل شقایق را تن پوش بدن زیبا ودوست داشتنی ات میکنم که

 ده ماه  هروز با درخشش زیبای چشمان معصومت شاداب از خواب

برخواستم 

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

ده شاخه گل یاسمن رااز برای تو تاج گلی میکنم وبرسرت مینهم که ده ماه  تمام عطروبوی زندگی ساده ام را بهاری کرده ای

شکلک های محدثه شکلک های محدثه

وبالاخره ده شاخه گل لاله را دراین ماه زیبای خدا درزیر باران به تو خواهم

 داد که ده ماه است به مهربانی باران شبهای بی ستاره ام را  آرامش

بخش کردی

 شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

پسره گلم ببخشید که پست ده ماهگیتو با تاخیر گذاشتم این روزها سرم خیلی خیلی شلوغه و زیاد نمیتونم بیام به وبت سر بزنم بابایی گلتم ٤ روزی هست که مرخصی گرفته و اومده که کمک کار مامانی باشه.

شکلک های محدثه شکلک های محدثه

بعدآ میام همه چی رو برات میگم عزیزدل مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پارساجون
1 فروردین 91 13:32
10 ماهگیت مبارک گلم