محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

◕‿◕قلب مادری◕‿◕

یازده ماهگی

1391/1/31 17:58
نویسنده : مامان مریم
398 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 سلام تاج سرم ببخشید که پست یازده ماهگیتو با تاخیر میزارم دلیلش اینه که یک هفته ایی میشه که پدر بزرگ و مادر بزرگت از حج برگشتن و ما هم اونجا بودیم و به خاطر مهمونهای زیادشون نتونستم بیام نت و وبلاگتو به روز کنم.

 زندگی مامان. دوازده ماهه شدنت مبارک

 نفس مامان خداییش اصلا باورم نمی شه ، اصلا ً باورم نمی شه که ١٢ ماهه پسر مامانی ،

 پسر مامان ؟؟!!!

تو جون مامانی ، تو عشق مامانی، تو نفس مامانی، تو عمر مامانی. دلم واسه لحظات پشت سر گذاشتمون تنگ شده . اون روزایی که: 50 سانتی بودی و تو بغلمون گم می شدی اما الان وقتی تو بغلمون هستی و پاهات آویزونه ذوق میکنم که می بینم رشد کردی و قد کشیدی.

 روزایی که : جز گریه راه دیگری برای بیان خواسته ها و بیان نظراتت نداشتی ،اما الان ،فدات بشم که در مورد همه چیز به زبون مریخی حرف می زنی. اَدَ بَدَ دَدَ دوو دوو .....گَگَ ...

روزایی که: نمی تونستی از جات تکون بخوری،ولی الان ،ای جوووونم که نمی دونم دیگه چی رو کجا بگذارم که از دست کنجکاوی هات در امان باشند.یک دم یک جا بند نمیشی. روزایی که: عین جوجه گنجشک گرسنه دنبال سینه مامان می گشتی و پیدا نمی کردی تا می گذاشتم دهنت باز گم می کردی و الان که خودت شیشتو دستت میگیری و شیر می خوری،ای جووووونم.

 به یاد تک تک لحظات زیبای با تو بودن و در تلاش برای زیبا کردن باقی لحظات با هم بودن.

 پارسال همین موقع...شمارش معکوس برای دیدن روی ماهت...اشتیاق برای گذشتن زمان...و زمان چه اهسته میگذشت...

و یازده ماهه شدی....امروز...خدای من....آه باز هم تو زمان؟!!....چه با سرعت....نوزاد من میخواهد کودک شود...یعنی در عرض همین یک ماه ,میخواهی کودکی یکساله شوی؟؟

پس یعنی نوزادیت تمام می شود....

میخواهی راه بروی.؟؟پس چهار دست و پایت چه؟؟دلم برایش تنگ میشود؛ میدانم!!!

پس این کلمات نامفهومت چه....میخواهی جمله بگویی؟

پس این موهای نرم و لطیف جنینیت چه...بلند میشوند...انقدر که ارایشگاه بروی؟؟

پس دنیایت چه...ان دنیایی که هیچ جز شیر و من نمیخواستی....اما اکنون همه چیز باید تحت سلطه ات باشد

پس من چه؟؟ تو برای بزرگ شدن عجله داری

طاها....من چه کنم...میخواهمشان....تکرارشان را...ان لحظه های عجیب و معجزه افرین را...

ان لحظه هایی که فقط یک مادر میداند چه میگویم...

خدایم,شکر برای بودنش

شکر برای تجربه ی بهترین های زندگی ام

یازده ماهگی اخرین ماه از این دوران ناب زندگی ام است...

یازده ماهگی ات را دوست دارم....خیلی....باز هم تحولی نو....باز هم اغاز فصلی دیگر...فصل کودکی تو...شکر که داشتمت...

چه عطری داری...تنت را میگویم...بوی ناب بهشت...بوی نوزادی....بوی فرشته گی

نفس هایت؛ دهانت....هنوز بوی ناب شیر میدهد...بوی پاکی...

این یک ماه میخواهم دوباره با هم عاشقی کنیم...مثل هرماه....مثل ماه اخر بارداری...مثل ماه اول بودنت...مثل چهل روزگی ات...مثل شش ماهگی ات...مثل نه ماهگی ات...مثل همیشه...

نمیخواهم از دست بدهمش...نگاه هایم را بیشتر زومت میکنم...شاید دیگر جایی را ندیدم....این ماه , ماه توست...ماه شیرین شمارش معکوس....دوستت دارم بمب احساس من

شیرین تر شدی...بیش تر از پیش...

زندگی ام وقف نفسهایت...که نبضم با اهنگش تنظیم شده...پس شاد و سالم نفس بکش همه ی وجودم...

یازده ماهگی ات مبارک

 

شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نگین مامان رادین
31 فروردین 91 17:58
خاله های گلم و دوستهای عزیزم رای گیری شروع شده نمی خواهید برید و به من رای بدید. رای گیری تو همون وبی یه ادرس پایین همین پست،رای تون رو تو پست رای گیری مسابقه نی نی متفکر بزارید و فقط کافی اسم من رو بنویسید بازم ممنون از همتون.

البته چون دوتا نی نی به اسم رادین شرکت کردند حتما بنویسید که رادین مامان نگین .عکس هارو هم تو صفحه ی 5 همون وب می تونید ببینید از پایین یعنی از اخرین عکس حساب کنید 6 عکس منم.

این هم ادرس سایت خاله پریسا

http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php



حتمآ عزیزم
مامان پارساجون
31 فروردین 91 18:06
سلام دلمون کلی واستون تنگ شده بود خوش به حال طاها گلی با سوغاتی هاش

آره خاله جوووون سوغاتیهاش خیلی زیاده بعدآ حتمآ عکسهاشو میزارم.
مامان پارساجون
31 فروردین 91 18:07
11 ماهگیت مبارک اقا کوچولو


مرسی خاله جوووون.
مسافران آسمانی
31 فروردین 91 19:48
سلام مریم جون...
متن پستت عالی بود...یه احساس ناب مادرانه...که صادق و خالص از اعماق یه دل صاف تراوش کرده...
خدا محمدطه جون رو برات حفظ کنه عزیزدلم و لحظاتتون سرشار از شادی و سرور باشه
در کنار هم...
پسمل قشنگم 11 ماهگیت مبارک 100 ساله نه 1000 ساله شی ایشالله...


ممنون از لطف بیکرانت. مرسی


مامان پریسا
31 فروردین 91 20:25
مبارک باشه عزیز دلم. پس تولد نزدیکه. مامانی برای تولد دعوتیم دیگه. تولد تولد تولدت مبارک.
مامان کوثری
4 اردیبهشت 91 20:33
مبارک باشه گلم دیگه چیزی نمونده واسه خودت مردی بشه ایشاالله زنده و سالم باشی