محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

◕‿◕قلب مادری◕‿◕

زیبای کوچک من

1390/5/24 18:47
نویسنده : مامان مریم
420 بازدید
اشتراک گذاری

دوماهگی ات مبارک عشق کوچکم

طاهای نازم

چقدر زمان باعجله میگذره...تو هر روز شیرین تر و آگاه تر و بزرگ تر و من هر روز خدای مهربون رو شاکرتر از روز قبل برای عطای بزرگ ترین نعمت زندگیم...

پسرک زیبای من ..از وقتی وجود نازنین وپربرکتت وارد زندگیم شد همه چیز عوض شد وزیبایی معنای دیگه ای پیدا کرد و تو شدی معنای تمام زیبایی هایی...

زیباترین صداها بعداز تولد تو :صدای نفست نفسم..صدای گریه ی طاها کوچولوم. صدای شیرخوردنت. وصدای آروغ زدنت...همه اینا به کنار...عاشق صدای اهم بعد از عطست کاش بتونم ظبتش کنم قربونت برم زیباست.

زیباترین لحظه های من لحظه ی باتو بودنه...وقتی شیرمیخوری و با دستای کوچیکت دستمو یا لباسمو میگیری واحساس امنیت میکنی و با چشمای نازت تو عمق چشام زل میزنی و من قدردانیت رو حس میکنم

وفراموش نشدنی ترین لحظه...لحظه ناز لبخند ارادی تو و حس شناخت کامل من ودنبال کردنم با نگاهت...بخدا قسم که تو برای من زیبایی نابی

یک ماه میشه که گردن میگیری ماشاالله ولی خوب زود خسته میشی میتونی پاهاتو سفت کنی رو شکمت که میخوابی میتونی سرت رو به طرفین بچرخونی .برای چندثانیه جغجغه ات رو میگیری دستت و تکون میدی و خودت از صداش تعجب میکنی ومن عاشق اون لحظه اتم..دست و پا میزنی تابغلت کنیم و با مهارت کامل مانع سکسکه ات میشی...

راستی واکسن دوماهگیت عالی بود...فقط یک درجه تب همین.

کوچولوی من در  ضمن جلوی سرت کچل شده

 فدات

خدایا باز هم سجده شکرمرا بپذیر...

بارالها،

به خواب طاهایم آرامش،

به بيداری اش عافيت،

به عشق اش ثبات،

به مهرش تداوم،

به قلبش ایمان،

وبه عمرش بركت جاودان عطا كن،

شكرانه اش بامن.

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)