محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

◕‿◕قلب مادری◕‿◕

بهترین اتفاق زندگی

1390/9/22 8:59
نویسنده : مامان مریم
375 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

 

پسرقشنگم نمی دونم که چه جوری  می تونم حس عشق بی انتهایی رو که به تو دارم وازت دریافت می کنم رو منتقل کنم.

ونمی دونم چه جوری خدارو شکر کنم بابت این بزرگترین نعمتی که دارم

نمی دونم اگر این روزها و ماه ها تو نبودی چه اتفاقی برای من و زندگیم می افتاد ولی شکی نیست که تو بهترین اتفاق زندگی من هستی

                                              

                                    دوست دارم طاها پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سمانه
23 آذر 90 0:49
حتما" همینطوره مامان مریم از خدا میخوام همیشه لبخند رو لباتون باشه و از با هم بودن در کنار خانواده لذت ببرید محمد طاهای شیرین عسل و از طرف من ببوس