محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

◕‿◕قلب مادری◕‿◕

تولد مامانی

1390/10/12 11:49
نویسنده : مامان مریم
511 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام ماه آسمونم : تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com   

 گل قشنگم دیروز روز تولد مامان بود تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

  اما اینبار تولد من با تمام سالهای پیش فرق میکرد یه فرق خیلی مهم و اساسی. 

  امسال کسی توی تولد من حضور داشت که نیمی از وجود خودم بود و من یکی از زیبا ترین احساساتم رو تجربه کردم.

 آره همه ی زندگی من

 حضور تو توی جشن تولد من به همه چیز یه رنگ و بوی خاص دیگه ای داده بود احساسی که هیچ جوری نمیتونم توصیفش کنم.

 خلاصه اینکه ستاره ی من

 دیروز یکی از بهترین روزای عمر من بود حس میکنم نیروی بیشتری گرفتم واسه مراقبت و بزرگ کردنت گل زیبا

آرزو میکنم که زودتر روز تولد یک سالگی خودت برسه تا حسابی واست سنگ تموم بزارم و خودتم حسابی شیطونی کنی.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

عاشقتم دنیای من

 

تولد امسالم فرق میکرد

 

مادر شده ام ھمین

وھمین یعنی ھمه چیز

 

 

یعنی حسی قوی...شوری عجیب....برای موجودی از جنس خودت

 

و ھمین یعنی با تمام وجود بوسه ی قدردانی بر دستان مھربان مادرم..

 

ممنون برای ھمه چیز مادر...

چرا کلمات گم شدند؟!!چرا فقط احساس حاکم است؟؟بیاید میخواھم بگویم میدانم...درک میکنم...میفھممت مادر
فدای تو که ھنوز ھم مادرانه ھایت ادامه دارد...

 

امروز صبح  ...کودکم کرد...تو را خواستم با بی منطقی...با منطق کودکانه...

 

اما

 

صدای نفسھای...طاها...پسر دلبندم...دوباره بزرگم کرد...

 

مادر شدم

طاها  یگانه ی کوچکم

ارامم

 

چون تو ھستی...من در تو خلاصه شده ام...در لبخندت در نگاھت در وجودت...نفسم به نفست بند است..

 

وجودم طالب وجودت است
ارامشت ارامش من است

 

و پیام زیبای امام جعفر  صادق از زبان طاها

 

خداوندا زیباترین لحظه ھا را نصیب مادرم کن ، که زیباترین لحظه ھایش را به خاطر من از دست داده است

 

تقدیم به تمام مادرھا

 

طاها گلی تو زیباترین لحظه ھای عمرم را برایم خلق کردی

 

 

ممنون پسر بھارم

 

 

خدایا شکرت برای همه چیز...در کنار تو آرامترینم پروردگار خوبیها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کوثری
26 آذر 90 17:03
عزیزم تولد مبارک باشه انشاالله همیشه سالم و سربلند باشی و سایه ات بالا سر پسر نازت
خاله هدي ياسمين زهرا
28 آذر 90 8:58
مامان طاها جون تولدتون مبارك انشااله زيباترين جشن تولد زندگيتون ساليان سال تكرار بشه. در ضمن هفت ماهگيه طاها گلي هم مبارك باشه