محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

◕‿◕قلب مادری◕‿◕

چکاپ

1390/11/25 8:36
نویسنده : مامان مریم
382 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسره مامانی.

دیروز ٢٤ بهمن سال ٩٠ وقت چکاپت بود

با مادر بزرگ و پدر بزرگت بردیمت برای آزمایش.

اولش فکر میکردی دکترها میخوان باهات بازی کنن اما وقتی که.......

شروع کردی به گریه کردن.

من بیرون وایستاده بودم اما صدای گریه هاتو که میشنیدم دلم ریش ریش میشد اما چه کنم که چاره ایی نداشتم فقط به خاطر سلامتی تو مجبور بودم که تحمل کنم.

الهی مادری برات بمیره کلی ازت خون کشیدن.

خیلی گریه کردی و دردت اومد.

اما خدا رو شکر بعد از آزمایشت خوابت برد و وقتی هم که بیدار شدی همه چی یادت رفته بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کوثری
25 بهمن 90 14:11
آخی الهی بمیرم عزیزم چکاب نیازی به خون گرفتن نداره آخه چراااا


چرا داره هر بچه ایی از 6 ماه تا 9 ماه باید حتمآ یه آزمایش خووون واسه کمبود آهن بدنش بده.