محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

◕‿◕قلب مادری◕‿◕

نه ماه عاشقی

1390/11/25 12:38
نویسنده : مامان مریم
502 بازدید
اشتراک گذاری
 

سلام عزيزترينم

 

خدا جونم شكر كه پسر به اين ماهي به ما دادي تا در كنارش زيباترين لحظه ها رو تجربه

 

كنيم. امروز  وارد ماه نهم شدي. یعنی نه ماهه شدی. طاها جان انشاء الله هميشه

 

سالم و سرحال باشي.

 

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

پسركم اين روزها راحت و بدون كمك ميشيني ...

 

خيلي راحت به جلو خم ميشي و اسباب بازي هات رو

 

برميداري عزيزكم و به راحتي به چپ و راست ميچرخي.

موقع نشستن همش با یه ریتم ملایم عقب و جلو میری

موقع خوابيدن كلي آواز ميخوني و تو خواب

 

مي خندي جديدا خنديدنت متفاوت شده

با صدای بلند جیغ میکشی و نسبت به همه چی واکنش نشون میدی

تا بابایی رو میبینی شروع میکنی به دست زدن

خیلی وابسته شدی تا میبینی من از جام تکون میخورم گریه میکنی که تو رو هم با خودم ببرم

عاشق لیمو شیرین و آب میوه ایی

با پدر بزرگت آواز میخونی و از همه دلبری میکنی

دو سه ماهی میشه که اسمتو قشنگه قشنگ میشناسی

پرشت در حده بیسته بیسته

جونه تموم وسایلهای خونه رو درآوردی کلیدها رو با سرعت اسب بخار از جاشون درمیاری خدا میدونه کجا میندازی

دستگیره میز تلوزیونم به دستانه مبارک شما خراب شد

از وسایل خونه عاشق جارو برقی هستی و وقتی بازش میکنم ساکت یه جایی وایمیسی و فقط نگاه میکنی و وقتی هم که خاموشش میکنم گریه میکنی و ناراحت میشی از اینکه چرا خاموشش کردم.

 

 

نفست رو به سمت تو ميكشي

 

و ذوق ميكني الهي  قربون اون

 

ذوق كردنا و نفسهات برم كه نفسم به نفست بنده، عزيز مادر.

 

طاها جووون عمر من....

 

عزیزکم تو این وبلاگ فقط ميخوام از خاطرات تو

 

كه بهشت من و بابايي  هستي بنويسم...

 

از هر روز تو كه ميگذره و ما رو عاشق تر ميكنه...

 

از هر روز تو كه ميگذره و ما رو بهشتي تر ميكنه...

 

عاشقتم خدا جون اگر هر لحظه زندگيم شكرگذارت باشم بازم كمه...

 

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

خدایا ده ها هزار بار شکرت

نه ماه با تو .در کنار تو بودم..

خندیدم ...گریه کردم....

عاشقی کردم.....طاها گلی من.....

تمام هستیم شدی.....تمام هستیت شدم

فرزندم شدی مادرت شدم

مادر عاشقت شدم حواست هست؟؟؟

حواست باشدحواست باشد به من که بی وقفه

دل تنگ توام

چشمان معصوم تو گرمای زندگی من است مادر

و لبخند شیرینت آرامش قلب من

وای که چه بی اندازه دوسسسسسسسسسسستت دارم

چند روز پیش بود که شما تنهایی رفته بودی خونه همسایمون منو بابایی داشت جونمون برات در می اومد

طاقت یه ساعت دوریتو نداشتیم مونده بودیم چی کار کنیم بابایی به من میگفت دلم برا طاها تنگ شده منم به اون
اصلآ فکر نمیکردم با رفتن یه ساعتت انقدر دلمون بگیره
خیلی بهت وابسته شدیم جگر گوشم

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

 

حالا دیگر تو نه ماه سن داری

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

 و برای خودت «مرام» پیدا کردی و برای ِ من، اینها بیش از دندان در آوردن اسباب ذوق و نماد بزرگ شدن توست. میدانی که حضور یعنی چی؟  «حضور» یعنی چیزی بیش از «بودن» و کاملا محسوس است که تو دیگر در خانه حضور داری ...

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

از نه ماه گذشته که تنها موجودی محدود و ناتوان بودی، به پسرک بازیگوشی بدل شده ای که گوشه گوشه این خانه قِل می خورد و چرخ میزند. قلمرو دارد و مالکیت را می فهمد ...

 

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

پسرم نه ماهگیت مبارک ... ان شاءالله نود ساله شی ...  

 شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

سپید مامان علی
25 بهمن 90 11:58
9 ماهگی طاها جونی مبارک باشه
ماشاءالله چقدر کارهای خوشگل خوشگل انجام میده


مرسی خاله جووون علی رو از طرف من ببوس.
غزل
25 بهمن 90 12:28
عزیزم مبارکه. مامان مریم توی وبلاگ نوشتن 8 ماهگیت تموم شده ولی بالای وبلاگ سنت رو 9 ماه زده یعنی 9ماهت تموم شده کدوم درسته



طاها نه ماهش تموم شده رفته تو ده ماه امروز 9 ماه 1 روزشه.

خاله هدي
25 بهمن 90 12:54
ببخشيد اين مدت نيومدم بهتون سر بزنم. نه ماهگيت مبارك خوشگله. انشااله شاد شاد شاد و سالم سالم سالم باشي. ماشااله
مامان کوثری
25 بهمن 90 14:09
مبارکککککککککککها باشه نه ماگیت پسر گلم ایشاالله همیشه سالم و زنده باشی مامانی هنوز هنر های دیگه اش مونده منتظر باش
مامان پارساجون
25 بهمن 90 17:31
9 ماهگیت مبارک باشه
طاها جون .جالبه پارساجون من هم عاشق جاروبرقیه


مرسی چه جالب
بابای ملیسا
25 بهمن 90 22:41
روز عشاق رو به شما و همسر گرامی تون تبریک عرض می کنم و امیدوارم همیشه زندگی شاد و خرمی رو در کنار هم سپری کنید . با قدم گذاشتن به دنیای مجازی ملیسا جان ، این حقیر رو خوشحال کنید و از اون مهمتر با گذاشتن یک کامنت ، این روزها رو برای ملیسا جاودانه نگهدارید . پیشاپیش ممنونم از حضور شما
حسناسادات
25 بهمن 90 23:57
9 ماهگیت مبارک خاله جون



ممنون
مامان سمانه
26 بهمن 90 3:39
مبارک باشه خاله انشالا نود ساله بشی و آفرین به خاطر پیشرفتهایی که داشتی پسر زبل مامhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(5).gifان


مرسی
مامان ریحانا
26 بهمن 90 9:51
سلام
9 ماهگیت مبارک عزیزم
آخی چقدر کارای بچه ها شبیه به همه خدا برات نگهش داره؟
محمد طاها تنهایی رفته بود خونهی همسایه؟


آره اومدن گفتن دلمون برای محمد طاها تنگ شده یه چند لحظه بدینش پیشه ما باشه.
قاصدك|مجله اينترنتي كفشدوزك
26 بهمن 90 14:35
شاید هنوز دیر نشده باشد که روز عشق را از 25 بهمن (والنتاین) به 29 بهمن تغییر دهیم
مامان پارساجون
26 بهمن 90 16:50
سلام مریم جون مطلب مادر رو که دوباره اختصاصا واسه شما گذاشتم خوندید
خاله مینا
26 بهمن 90 20:01
سلام خانمی .ممنون که به ما سرزدید. ماشالله گل پسر چه شیطون شده . نه ماهگیت مبارک عسل .
مادر آیاتای
28 بهمن 90 11:36
الهی. ورودت به ده ماهگی مبارکه خاله جون. میبوسمت.