محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

◕‿◕قلب مادری◕‿◕

روز هاي با تو بودن

1390/11/29 16:36
نویسنده : مامان مریم
360 بازدید
اشتراک گذاری

طاها پسر عزيزم ؛


چقدرقشنگه روزهايي كه ميگذره و سرآغاز روزهاي جديده ، لحظه هايي كه هميشه هستند و از ياد نميرن ، لحظه هايي كه بعد از گذشت ٩ ماه هنوز هم مثل روز اولن  روز هاي با تو بودن چقدر زيباست

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآاین دومین نه ماهیه که با هم پشت سر میزاریم باتمام خوبیها و بدی ها و شیرینی هاش گذشت.

محصلاز این به بعد وارد ماهگردهای دو رقمیت میشی عزیزه دلم.محصل

ان شا الله همیشه سالم و سر حال باشی پسرک شیرینم.

ماماني هر روز كه بيدار ميشي يه حس جديد به من مي دي ، يه حس خوب ، حس دوست داشتن ، حس عشق ، عشق يك مادر به فرزند  ، تو قشنگترين حس رو به من منتقل ميكني حسي كه هر روز فكر مي كني تازست .

از ديدنت هيچوقت خسته نميشم تا هر وقت كه بيداري دلم مي خواد كنارت باشم با هم بازي كنيم ، من برات شعر بخونم راستي مي دوني ماماني وقتي برات شعر مي خونم تمام حواستو ميدي به من اتقدر به من خيره ميشي كه مي خوام 1500 تا ماچت كنم واقعاً شعر خوندنو خيلي دوست داري  عزيز دل مامان اگه ميدونستي كه چقدر دوست دارم قلب..................

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآتمام زندگیم فدای چشمای معصومت و نگاه پاکت که عاشقشونمشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

محصلدوستت دارم مادرانه محصل

 خدایا حافظش باش

 

زیبازیبازیبازیبازیبا

 

طاهای ٩ ماه و ١ روزه مامان.

زیبازیبازیبازیبازیبازیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کوثری
28 بهمن 90 17:16
ای بلا این تویی اینقده سر به زیر شدی


آره خاله جووون منم بهم میاد؟؟؟
مامان نسترن
28 بهمن 90 18:09
ای جونم عزیزودوست داشتنی خاله...امیدوارم همیشه در کنار مامان و بابای مهربونت دلت شاد و لبت خندون باشه عروسک
نگین مامان رادین
29 بهمن 90 23:06
طاها جونم چه قدر ماه شدی رنگ قرمز چه قدر بهت می یاد.بوس بوس بوس بوس بوس
مامان آیلین
30 بهمن 90 14:50
طاها جون چقدر بزرگ شدی قرمز بهت میاد به مامان بگو برات اسپند دود کنه ماشاالله