محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

◕‿◕قلب مادری◕‿◕

زيباترين احساس خداوند

1390/11/29 16:24
نویسنده : مامان مریم
409 بازدید
اشتراک گذاری

طاهای عزيزم چقدر زود گذشت لحظه هاي نوزادي تو و  و چه زيبا مي گذرد لحظه هايي كه كنار تو هستم ، وقتي به چشمان معصوم تو نگاه مي كنم ناخودآگاه اشك در چشمانم حلقه مي زند و قلبم شروع مي كند به تند زدن

 ،عزيزم تو قشنگترين احساس خداوندي

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآو من خوشبخت ترين مادر دنيا ،شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

محصلخدايا از اينكه خواستي من مادر بودن را با داشتن طاها تجربه كنم واقعاً ممنونم ،محصل

 خدايا شكرت به خاطر تمام چيز هاي قشنگي كه به ما دادي ،

خدايا شكرت به خاطر احساس قشنگي كه به ما هديه كردي

و خدايا به خاطر لطفي كه به بنده هايت داشتي سپاسگزارم .

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نگین مامان رادین
29 بهمن 90 23:08
واقعا که زود گذشت گاهی دلم می خواد زمان بایسته تا بیشتر از بودن با نی نی هامون لذت ببریم
دخترم عشق من
30 بهمن 90 12:01
سلام امیدوارم که همیشه از لحظه لحظه بودن با طاها جون لذت ببرید شاد باشید
سپید مامان علی
1 اسفند 90 8:22
امیدوارم همیشه سایتون بالای سر طاها جونی باشه و از لحظه لحظه بودن در کنار هم لذت ببرید....
مامان علی خوشتیپ
1 اسفند 90 8:28
خیلی قشنگ نوشتی بوس برای طاها جون