محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

◕‿◕قلب مادری◕‿◕

خیلی برام مهمی

1391/1/5 11:30
نویسنده : مامان مریم
438 بازدید
اشتراک گذاری

تو نمیدونی چقدر برام مهمی

تو نمیدونی چقدر به من نزدیکی

مثل خدا درون من هستی . نزدیک تر از رگ های تنم

یه حرف هایی داشتم برات بنویسم

حرفم نمیاد

دوست دارم اگه یه روزی نبودم که خودم برات بگم

بیای اینجا بخونی که برای مامان چقدر مهمی

بدونی که من کی هستم و دوست دارم تو کی بشی

تو یک انسان متفاوت - نسل متفاوت - موجود مستقل با ژن ها و کروموزوم و اثر انگشت متفاوت

ماهیت متفاوتی در من 

از من از بابا

 من یک که هیچ وقت نمیتونم سر از معجزه تولد در بیارم

ما با این دانش محدود .بشریت مغرور میشیم

خدا کجاست و ما کجاییم

ما هنوز در اول وصف تو مانده ایم ...

یا ربی...



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهار
5 فروردین 91 11:44
سلام متن قشنگی بود من هم مادرم. درکت میکنم که خیلی طاها رو دوست داری اما اینکه میگی مثل خدا و طاها رو به خدا شبیه میدونی کفره و خدا قهرش میاد لطفا متن رو اصلاح کن تا قشنگ تر بشه


ممنون از نظرتون چشم حتمآ.
پرنیا جون و مامانش
20 فروردین 91 9:22
وای که چه احساس لطیفی و از همه مهم تر چه فرشته زیبای خیلی عزیز خاله جون .به ما هم افتخار بدین اگه دوست داشتین


چشم حتمآ