محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

◕‿◕قلب مادری◕‿◕

بهونه

1391/1/5 12:54
نویسنده : مامان مریم
445 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل زیبای زندگیم.


 
امروز حرفهای زیادی دارم برای نوشتن،
 دوست دارم همش رو برات بنویسم اما حس عجیبی دارم
 تا یادم نرفته بگم که تو
عزیز تر از جانم یواش یواش داری به یک سالگیت نزدیک میشی
 میدونی پسر نازنینم
سال;گذشته این موقع احساس می کردم که چقدر به خدا نزدیکم
انگار که رو ابرها پرواز می کردم
 لحظه های کشدار برام زیباترین لحظه ها بود
 هم دوست داشتم زودتر تو رو ببینم
 هم دوست نداشتم این لحظه های زیبا تموم بشه
لحظه هایی که هنوز با یادآوریشون غرق لذت میشم
 اون موقع تو فرشته نازنین تو دلم بودی
 و من برای همین احساس می کردم که با خدا فاصله چندانی ندارم همش فکر می کردم
که اگر تو به دنیا بیای شاید این احساس دوست داشتنی از بین بره
از اونجایی که رسیدن هر هدیه ای از طرف خدا زیبایی خاص خودش رو داره
سعی می کردم تمام لحظات رو با تمام وجودم مزه مزه کنم
 حالا تو ده ماه و ده روزه که کنارمی و شدی همه چیز من
می دونی هنوز هم همون احساس زیبای قبل از به دنیا اومدنت رو دارم
و هنوز هم به خدا نزدیکم چون تو فرشته کوچک الهی در اغوش منی
نمی دونم می تونم بهت ثابت کنم که عاشقتم
 می تونی بفهمی که دیوانه وار و با تمام وجودم دوستت دارم
اين اولين عيد من و تو و بابا محمد علیه
و من خيلي خوشحالم كه تو كنار ما هستي .
خدايادوست دارم امسال براي همه سال خوب و خوشي باشه
 و امسال سال آرزوهاشون باشه ،
خدا جونم دلم مي خواد هيچ كسي هيچ غصه اي تو دلش نباشه ،
 اميدوارم در اولین روزهای سال ٩١  همه دلا شاد
و لبا خندون باشه ،
خدا جونم به همه فرشته هاي كوچولو و پدر و مادراشون سلامتي بده تا بهار 91 رو با شادي شروع كنن .
 بهار اومده و  و هوا پرشده از دوستت دارم هايي كه به بادها سپرده ام ، كاش پنجره ات باز باشد .

 

صدای پای بهار در گوش عالمیان ....

صدای خنده های شیرینت در گوش من....

بهار زندگیم....

چه زیباست بهار در کنار تو...

عیدانه ام!

 چه دلنشین است عید مادری....

سالی گذشت برایم سراسر شیرینی و حلاوت با تو بودن....چند ماهی در بطنم و بقیه در آغوشم...

چه زیبا سالی بود سال ٩٠ و چه زیبا روزی بود ٢٦/٠٢/٩٠

شکفتنت مبارک در این موسم شکفتن شکوفه ها....

لبخند هایت مستدام در این گاه لبخند زمین....

 
 
 سال نو مبارك
پسر
 گلم و باباي نازش عيدتون مبارك ، شما بهانه هاي قشنگ من براي زندگي هستين

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سونیا
6 فروردین 91 11:40
ستاره بختتان بالا سپیده صبحتان تابناک سایه عمرتان بلند ساز زندگیتان کوک سرزمین دلتان سبز سال جدید مبارک
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
7 فروردین 91 4:08
سال نو مبارك مبارك مبارك. ببخشيد دير اومدم پيشتون. خيلي سرم شلوغه. اميدوارم سالي پر از خوبي و خوشي و خير و بركت در انتظارتون باشه.
زینب عشق مامان و بابا
7 فروردین 91 15:19
سلام سلام سال نومبارک امیدوارم که سالی سرشار از موفقیت داشته باشید