محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

◕‿◕قلب مادری◕‿◕

خبرهای جدید

1390/12/22 11:45
نویسنده : مامان مریم
486 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام.

من اومدم با کلی خبره خوبه خوب.

اول از همه اینکه دوست خوبه نی نی وبلاگیمون بازم ما رو شرمنده کردن و یه تقویم خوشگل موشگل برای طاها گلی ما ساختن که با این کار پارسا جووون و مامانش تعداد تقویم های طاها گلیمون به دو تا رسید.

این آدرس وبلاگشه:

http://www.parsaa90.niniweblog.com

عکس دومین تقویمتم تو ادامه مطلب برات میزارم.

خبر دوم اینکه طاها گلی دیروز یه مسافرت یه روزه رفت که خیلی هم پسره گل و خوبی بود و اصلآ اذیتمون نکرد.

طفلکی بچم میدونست باباش پیشش نیست همش برای خودش زمزمه میکرد بابا بابا بابا

بابا.

خبر سوم اینکه تقریبآ خریدهای عید طاها جوووون داره تموم میشه به محض تموم شدنشون عکسهاشو برات میزارم.

خبر چهارم اینکه کوزه جنگی های مامان که برای طاها جونش کاشته در حال رشد کردن و جووونه زدنن و مامانی هم خیلی خوشحاله که اونا دارن سبز میشن.

خبر پنجمم اینکه نی نی یکی از دوستهای نی نی وبلاگیمون که از بدو تولدش تو بیمارستان بستری بود دیروز مرخص شده و به کانون گرم خونوادش پیوسته خدایا شکرت که این کوچولویه نازو به آغوش گرم مادرش رسوندی.

راستی عکس نازو خوشگلشو تو ادامه مطلب میتونید ببینید.

خبر ششم هم اینکه دیروز طاها گلی برای اولین بار رفت پارک. با اینکه هوا یه کوچولو سرد بود اما از پارک رفتن نه تنها بدش نیومده بود بلکه خیلی خیلی هم خوشحال بود.

 

 

دسته گل مامان پارسا جووون درد نکنه.

 

اینم از تقویم دومی طاها

 

طاها گلی پسره خوب مامان برای اولین بار در پارک

 

 

 

و اینم از سبزه های تازه ریشه زده و سبز شده  مامان که واسه طاها گلی جونش کاشته.

 

و اینم عکس خوشگل و خوشمزه آقا محمد گله گلابمون.

ان شا الله همیشه صحیح و سالم باشه و زیر سایه پدر و مادر خوبش که خیلی براش زحمت کشیدن بزرگ شه.

اگه کیفیت عکس خوب نیست فقط به خاطر اینه که آقا محمد کوچولو فقط دو تا عکس تو وبلاگش داشت من مجبور شدم یکیشو انتخاب کنم .

امیدوارم خوشش بیاد.

اینم آدرس وبلاگشه:

http://nini91-akbari.niniweblog.com/

خدایا نگهدارش باش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان پارساجون
22 اسفند 90 11:50
قابل طاهاگلی رو نداشت ایشالا سال خیلی خویس داشته باشید


ممنون
مامان پارساجون
22 اسفند 90 11:50
ایشالا همیشه به سفر و خوشی.


مرسی
نگین مامان رادین
22 اسفند 90 12:39
واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه / چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو / چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو
مامان پارساجون
22 اسفند 90 17:12
خریدای عیدت مبارک.ایشالا به شادی بپوشی


بازم ممنون از لطفتون.
مهلا
23 اسفند 90 9:28
وای چه پسر نازی لباسای خوشکل تنش نکنید یه وقت چشمش می کنن
یه بوس گنده برای گل پسری مثل تو ماشالا هزار ماشالا
از قالب وبلاگتون خیلی خوشم امد از کجا استفاده کردید؟
ممنون که جوابم می دید


عزیز جوووون این قالبو از جایی نیاوردم اختصاصی سفارش دادم درست کردن.
مامان نسترن
23 اسفند 90 12:52
چهارشنبه سوری در پیش روی ماست همه بدبختی ها در پشت روزای خوش همه در پیش چه غوغا میکنه آتیش ! چهار شنبه سوری مبارک
مامان نسترن
23 اسفند 90 12:53
ای جونم عزیزم...انشاا...سالی پر از شادی داشته باشی عروسک جون
مامان امیر مهدی
23 اسفند 90 15:25
.........@@ ............@@@ ............@@@@@@@@@ ...............@@@@@@@@@ ....................................@@ ....................@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ......................@@ .................................................. @@@...............................@@@ @@@................................@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@ ...@@@@@@@@@@@@@@ ..................@@...@@ ..................@@...@@ ......................@@ ......................@@ ............................ ...............@@@@ .............@@.......@ ................@@@@@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@
مامان محمد صدرا
23 اسفند 90 16:26
چهار شنبه سوری شماهم مبارک باشه !



متین مامی ایلیا
23 اسفند 90 16:28
چهار شنبه سوری شما هم مبارک مرسی به ما سر زدی عزیزم، پیشاپیش عید تونم مبارک از طرف من پسره نازو ببوس
نگین مامان رادین
23 اسفند 90 16:32
طاای عزیزم و مامان گل مهربونش سوختن غمهايت در آتش 4شنبه سورى آرزوى من است،4شنبه سوريتون مبارك
نگین مامان رادین
23 اسفند 90 16:34
سلام مریم جون مهربون میشه بهم بگی چه طوری عکس های طاهای جیگر طلا رو تو اول و اخر پستها گذاشتی ،اگه کمکم کنی ممنونت میشم.
راستی عکس های طاها جون که تو اول و اخر پستهاست خیلی خیلی نازن.


عزیز جووون ممنون شما لطف دارین این سوالو خیلی ها از من کردن اما متاسفانه من نتونستم کمکشون کنم چون این قالب کاره خودم نیست سفارشی ساخته شده اگه میدونستم حتمآ حتمآ بهت میگفتم.
نی نی گوگولی
23 اسفند 90 17:05
زردی غم را در سرخی اتش به شادی برسان. 4شنبه سوری مبارک! راستی با اجازه لینکتون میکنم اگه دوس دارید لینکمون کنید
مامان پارساجون
24 اسفند 90 12:38
پس خریدای قشنگ طاهاگلی کو؟


گفتم که بعد از تموم شدنشون میزارمشون.
خاله هدي
25 اسفند 90 10:12
خاله جوننننننننننننننننننننن. الان ديدم عكس محمد عسيسم رو با طاهاي خوشگلم گذاشتين مرسيييييييييييييييييييييييييييييييييييي به اندازه همه مهربونا
الهي. چه خوشگل و خومزه تر شده محمد طاهاي ما نازييييييييي


خواهش میکنم قابل محمد عسیس رو نداشت.